Monday, June 13, 2011

Nur Anisah Sabari ~ Rias Majlis Pernikahan (29 Mei 2011)

Pada 29 Mei 2011, sebuah rumah yang terletak di Jalan Permai, Taman Bakri Permai, Bakri, Muar, Johor meriah dengan kehadiran para tamu jauh dan dekat. Tuan Sabari dan Isteri tercintanya tersenyum bahagia meraikan majlis perkahwinan puteri tercintanya, Nur Anisah Binti Sabari. Apatah lagi ini merupakan julung2 kalinya Tuan Sabari melangsungkan majlis perkahwinan buat anakandanya. Menantu sulung lah kiranya ni... Tahniah buat Tuan Sabari dan keluarga.. :)


Acara dimulakan dengan majlis Pernikahan di sebelah pagi lalu diikuti oleh majlis persandingan di sebelah tengahari. Ini adalah catatan rias bagi majlis pernikahan..






Manis dan santun, itulah Nur Anisah.. :)






Sesi rias pun bermula..
Cantiknyer set jati ni.. ;)






Pelamin bertemakan warna Merah & Putih menjadi pilihan pasangan..








hantaran istimewa khas buat bakal suami tercinta..















Nasib baik ada handfon nie... ;)










Anisah telah siap dirias dan sedang menunggu Majlis Pernikahannya dilangsungkan. Tetap tersenyum walaupun dalam debaran.. ;)

Terima kasih juga kami ucapkan kerana memilih salina beauty & bridal sebagai perancang majlis perkahwinan ini. Kami telah memberi perkhidmatan Rias bagi majlis Pernikahan & Persandingan. Selain itu, kami juga menyediakan Busana persandingan dan hiasan pelamin bagi majlis ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Datang! Anda pelawat ke...

Video Panduan Pakej Promosi

10 Entri Terkini

Senarai Lengkap Entri

Salina Beauty & Bridal @ Facebook

Jom Join Salinabridal? :)